Inga inlägg? Hum.

Kommer nog stå lite tomt på inlägg här ett tag. 
Jag har ingen fantasi ang inlägg och vill lägga upp roliga saker så att säga och just nu är det ingen sån period. Jag är inne mest när det är event och sen loggar jag ut igen. Tråkigt men vi får se vad framtiden har att erbjuda :) 


Kanske är mer aktivare på instagram ( Evesilverknight ) än bloggen just under en period. 
Puss! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Om du inte har någon fantasi om vad du ska skriva så kan jag ge dig lite förslag:

*Då och då ett "gissa häst" inlägg, då du ska rita en av dina hästar på sso (utan att titta) och sedan så ska vi gissa vilken häst du menar.

*Du kan göra ett "5 saker som borde finnas" inlägg, som handlar om att du skriver 5 saker som du tycker skulle ha funnits i valfritt spel.

*Ett "fotobomb" inlägg som handlar om att du tar de mest konstigaste/finaste/fulaste/roligaste m.m fotografierna i valfritt spel och visar oss dem.

Jag hoppas att du fick lite idéer om vad du kan skriva för inlägg i framtiden. :)

Svar: Tackar för ideerna och jag ska se vad jag kan komma på! :D
silverknight.blogg.se

2015-10-20 16:03:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback