Minecraft skin

Jag bytte faktiskt skin på min minecraft gubbe och jag är rätt så nöjd faktiskt ^^
Kombinerat 2 olika skins (igen) för att få det som jag vill ha det typ. 
 
 
Vad tycker ni? :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lena Candleside

Vad heter det skinet med rött hår? Tacksam för svar´:D

Svar: Ehm jadu, även det skinet var en blandning mellan två så jag har ingen aning tyvärr :/
silverknight.blogg.se

2015-10-02 23:38:51
Elin Dragonfall

Snyggt :3

2015-10-03 08:13:19
Sally monsterlake

Var hittar du dina skinn eller gör du dom själv?

Svar: Sitter i några timmar på planetminecraft och blandar dem skinen jag gillar mest :) Har inte orken / kunskapen att göra egna fina skins :/
silverknight.blogg.se

2015-10-03 08:29:31
Alicia Kittenforce

Jätte snyggt! :D

2015-10-03 09:48:07
Liza B

Jättefint!
Men vart har du hittat dina skins?😊

Svar: Tack och jag sitter i några timmar (ehm heheh lite perfektionist varning ) på planetminecraft och kikar på mängder med olika skins :)
silverknight.blogg.se

2015-10-05 08:18:39
Alicia Mysterywood

Jättefint!!
😘

💛SNEAKY DRAGONS💛
🐴🐲

2016-08-22 20:17:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback