Nyaste tillskotten i familjen

Jag är relativt sämst på att blogga. Ehm jag fotar sjukt mycket bilder och tänker att jag ska skriva både det ena och det andra som rör just bilden men det blir väldigt sällan av. 
Hästarna nedan är ett exempel. Ehm men asså jag tappar väldigt lätt bort att jag ska blogga om just en viss sak och lever i nuet typ haha. 
Men iaf, under denna veckan som vart har jag köpt som sagt 2 nya hästar. Mestadels för jag blev sjukt peppad av att levla med tanke på födelsedagsboosten ( 1500 xp för dem loppen ) Den första hästen, Dragontrouble levlades upp på 4 dagar. Naaajs säger jag asså :D 

Häst nummero 2 som jag köpte tidigt som attan ehm i söndags morse var denna lilla sötsak. 
Dragonbeauty blev hennes namn :) 
( Hon ska även få knoppar när jag kommer ihåg att springa till en frisör, ytterligare en grej jag kommer på vid fel tillfälle haha ) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alessandra Bravedawn

Jag köpte en morganhäst typ förra veckan och hon döpte jag till Dragonbeauty😂❤️

2015-10-07 11:46:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback