Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^
 
Detta lilla brev hade trillat in häromdagen på mitt main konto Evelina och jag fort som attan tog bild på det och sen raderade för att nu kunna svara på det här. Och jag ber er, om ni har frågor, skicka dem då till mitt Johanna Dragonborn konto istället. Då min låda blir rätt så full på Evelina så har ni störra chans att få iväg erat brev till Johanna istället! :D

 
 
Hej Bella! :D 
1. Jagtyckte att det lät häftigt och det fanns ingen annan klubb med just Sneaky i.
2. Den första medlemmen i Sneaky Dragons var jag ;D 
3. Jag ser inte oss som en känd klubb så aldrig? :p
4. Jag känner en hel del irl, har träffat några också :) <3
5. Han lämnade för att han inte ville bli avlägsnad pga inaktivitet. 
 
Sjukt kul att du prenumenerar på min kanal :D Och tack för dina frågor! 
Ta hand om dig <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback