Sneaky Dragons - Walking Eagles

Tänkte dela med mig av detta från när vi sa hejdå till dem örnar vi hade på lån och även när vi plockade hem våra drakar som de i Walking Eagles hade på lån ^^
 
Jag försökte skriva något vacker och jag tror jag lyckades :D 

Detta var både roligt och även sjukt lärorikt för just min del.
Jag hoppas att vi kommer göra om detta mer gånger. 
Helst av allt skulle jag vilka trycka in hela Walking Eagles i klubben för alla dem spelarna bakom skärmen är sjukt härliga människor alltså <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Michelle Michis Goldland (Ridlärare i Royal Fighters)

Hejsan Sture!

Jag tycker att det lät superroligt för er att "byta" medlemmar med Walking Eagles.
Jag har en fråga till dig/er:
Hur kommer det sig att ni "bytte" med Walking Eagles?

Kramar från Michelle Michis Goldland <3

Svar: Hej! Då vi samarbetar med just Walking Eagles fick Nemo iden om detta :)
silverknight.blogg.se

2015-10-17 12:40:23
URL: http://michelle.uki.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback