Spökjakt!

Efter ha hittat en hel del spöken fick jag ta mig två stopp på vägen innan jag kunde fortsätta med jakten på dem. :3

Jag vill tro att jag har hittat alla men jag vet inte. Och på dem ställerna där andra spelare hittar spöken hittar jag inga alls :( So sad.
Hur går det för er, hittat alla? :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stephanie Diamondfall

Det har gått bra förutom att det finns 1 jag inte hittar..

Svar: Jag har också så, den i hollow woods har jag inte hittat och kommer inte hitta den heller säkert haha :p
silverknight.blogg.se

2015-10-29 14:11:25
URL: http://landofstarstable.blogg.se
Clara Snowsmith

Än så har jag hittat 16 stycken, men har tagit det lite chill. Och, det är 29 spöken i år, men dock så kommer det ingen text om man hittat alla. Lycka till!

Svar: Åh, jag får försöka minnas och räkna dem jag har hittat och se om jag har hittat dem alla ^^
silverknight.blogg.se

2015-10-30 08:28:18
Tindra Purplenight

Absolut inte hittat alla spöken hehe... haha nemen vad kul att du ska och träffa dina drakar! :D
Det är ganska tråkigt för hört att det ska finnas ett spöke inne hos Mario men kan ej ta de eftersom jag ej orkat bli berömd med han i rykte..hehe. ;) Du kan ju kolla där iaf öm du inte har de redan. Vet du nu/isåfall vad man får av spöket där inne ? :D
Ha de bra !!

Svar: Det var jättekul att träffa alla drakarna som kom, och ang spöket inne hos mario så får man en kaka tror jag bara. Kommer faktiskt inte ihåg. :/
silverknight.blogg.se

2015-10-30 22:09:44
Moa Shadowheart

Jag har inte hittat några eftersom jag är bortrest. Men när jag kommer hem så!

2015-10-31 20:16:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback