Asien kontot - Level 17

Oh yeah! 
Sprang snabbare än blixten själv och snackade med fiskegubben i gåd och sen sprang fortare än fortast till valedalesjön och fiskade upp den Legendariska fisken Valedalegäddan :3 
 
Kämpade mig igenom med fisket trots uppdrag då jag vet att det kommer komma tillbaka när jag måste komma upp ytterligare en nivå med fisket så kunde lika väl göra det liksom Men yes, nu är även mitt asiatiska konto, Veronika i level 17! :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback