Hemligt projekt kopplat till headern?

Ni kanske undrar eller så gör ni inte det men iaf, jag har inte sagt något ännu mer en hemligt projekt kanske? Men det har lite med min header bild att göra. När det blir klart återstår och ser, försöker sitta med det lite varje dag för att få allt klart. Jag vill inte visa er något då jag kommer säket känna en enorm press på mig själv om att jag måste göra klart och det kommer inte bli som jag vill att det ska bli utan det kommer isånnafall bli mer stressat och dåligt så ja, ni får hålla ut och så får vi se vad som trillar in på min youtubekanal framöver :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback