Medaljinfobugg?

Är det ens ett ord? Ska det ens sitta ihop? Anyway, jag märkte detta för ett litet tag sen och har inte dubbelkollat om dem har ändrat ännu men jag tycker det allt var lite kul. 
Det är guldmedaljen för Silvergladbynschampionatet som har denna fina beskrivningen. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Idag när jag deltog i massa champiornat så märkte jag också det xD

2015-09-11 23:55:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback