Reklaminspelning?

Kommer ni ihåg när sso skulle köra en reklaminspelning för X antal månader sen? 
( letade upp när det skedde och det var den 16 Juni 2015.... )
 

Hej!Här kommer en liten filmsnutt från inspelningen i tisdags! Som ni ser så har kameramannen flugit runt och filmat er :) Visar här bara en liten del, vi sparar på det andra till reklamfilmen ;)Glad midsommar!

Posted by Star Stable on den 18 juni 2015
 

Häromdagen var Game Master Eleanor inne och jag skrev lite snabbt och förväntade mig inte direkt något svar då hon var väldigt populär med frågor ( som dem brukar vara när dem väl är inne....
Iaf, bilden visar svaret jag fick.
 
Ledande svar och jag känner litesåhär, att även om den är klar, varför har dem inte ens lagt upp den på deras nyhetssida som typ " titta här, här är den! " Eller, har dem ens gjort klart den? 
 
Nog för att jag tex kan vara seg med att redigera lite grejer men asså bör man inte vilja ha ut en reklam så fort som möjligt eller äre bara jag som tänker så? 
 
Återstår väl och ser när den väl dyker upp.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Har glömt av den lite men nu när du säger det så börjar jag också undra det...

2015-09-29 16:24:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback