Sneaky Dragons - Vecka 36

Denna veckan har vi bott i fina Valedale och jag måste säga att jag gillade det. Sjukt fint med alla rosor och nära till skogen. Tråkigaste eller nja, asså det ligger lite dåligt till tycker jag. Inte så värst centralt. 
Iaf, I måndags körde vi en liten frågerunda och sen utställning. 
Utställningen var otroligt svår att bedöma då ALLA tolkat temat på helt skilda och fantastiska sätt. Tillslut enades vi om ett resultat:
 
1a plats - Bambi Deerhill
2a plats - Jamie Winterbell
3e plats - Ellie Northfall
 
Tisdagens event var sjukt mysigt vad jag hörde. Tyvärr ställde jag inte upp då jag inte riktigt hade tid till att sätta mig vid datorn när massor andra saker var tvunga att göras. ( Ibland äre jobbigt att vara vuxen ehhe ) 

Onsdagen vare möte som vanligt dock överraskade vi medlemmarna då vi äntligen kunde spela ALLA ledarna samtidigt så vi körde vår privata 2års födelsedagsfirande då ^^ 
Kopierat från Nemo´s fina inlägg i vår grupp på fb 
 
" När drakarna kom till mötet idag fick dem veta att vi hade riktigt tråkiga nyheter för dem, Sture berättade att ett långt och jobbigt möte väntade oss. Men sen insåg vi att vi inte kände för att ha möte idag så vi firade vår 2års dag istället! Där blev ni allt lurade hihi.
Vi bytte kläder och hästar och begav oss till klubbhuset där mother of dragons höll tal. Sedan förklarade vi att vi ska dela ut titlar i vanlig ordning, men denna gång med ett annorlunda upplägg! Titlarna hade nämligen egna platser som var knutna till dem. Alltså drakarna fick en gåta och när dem hittat platsen fick dem gissa vilken titel som skulle delas ut där. Tyvärr var inte många på plats för att ta emot sina titlar men ni får dem här istället, det kommer även en video längre fram.. Såklart ;) " 
 
Årets titlar -
1. Lukten av bränt gummi och svett som sedan övergår till kaffe, rengöringsmedel och läder. Nu får ni kamma till er och räta till era hattar. (Gallerian)
Om vi i all hast kastat ihop något kraffs och du är i närheten så är du inte rädd för att berätta för oss att vi ser hemska ut och hjälper oss mer än gärna att se bättre ut. Tack för att du ser till så att klubben alltid är snyggt klädda, vi hade inte klarat oss utan dig vår egen modepolis Victoire Winterfall.
 
2. Vad härligt det är med plaskande dynga under fötterna och ljudet av smaskande djur, det finns ingen bättre plats att dela ut denna titel. (Grisarna vid jorvikstallet)
För att du varit med oss en väldigt lång tid och alltid varit aktiv & engagerad i klubben oavsett vilket event som står på schemat eller vem i klubben som behöver hjälp så finns du där. Dessutom kan du leverera på banan när vi som mest behöver det, lämna oss aldrig vår gullegris Ellie Northfall.
 
3. Här skulle man kunna tänka sig att OS gått av stapeln en gång i tiden… Därför valde vi den här platsen till att dela ut denna titel. (Arenan)
En person man alltid kan räkna med och som har en otrolig fantasi till event, tack vare dig startades ett återkommande event upp och vi hoppas att du tillsammans med oss vill fortsätta utveckla eventet tills hösten. Tack för att du hjälper oss Nina Bunnystorm och du ska ha en stor eloge för ditt event mästarnas mästare! (Årets initiativ)
 
4. Nu står vi i den stora byggnaden där vi under åren lärt oss massor om de pixel individer vi tillbringar mycket tid med. ( Ridhuset )
Det finns en person som är så ofantligt duktig på det hen gör och som lärt oss massor av saker trots att vi sitter bakom skärmen och inte på en riktig häst under de timmar vi fått av dig. Vi kommer aldrig hitta någon med det fantastiska häst tänk och kunskap som du besitter. Tack för allt du lärt oss Karin Sweetwright, sneakydragons egen läromästare.
 
5. Delades ut hemma på vingården medans alla drakar mumsade tårta.
Tenk deg akkurat du ville finne oss og gi oss all den utrolige glede og varme at du er omgitt av . Vi håper at vi kommer til å ha deg med oss lenge Monique Beestar. (Årets internationella tillskott)

Betyder - Tänk att just du skulle hitta till oss och ge oss all den otroliga glädje och värme som du omges av. Vi hoppas att vi får ha dig länge hos oss Monique Beestar.
 
 
Torsdagens event blir lite sådär spontat med mi och Nemo i spetsen, det var frågesport planerat men vi hade tyvärr inte fått något material så vi kunde ej genomföra det. Istället tog vi en liten mysig barbacke tur på våra köttbullar och sen avslutades allt med lite filmande och lek :3 
 
 
Veckan är nu över och redan imorgon flyttar vi till nästa ställe. 
Ska bli spännande och se vad den veckan kommer med för bus :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lizbeth Diamondbell

Sture, jag har precis laddat ner Alicia Online men jag fattar inte hur man ökar farten. Min häst vill inte springa, bara i ibland och ibland hoppar den inte.

Snälla ge svar om du vet hur jag sak göra för att springa med hästen o hoppa.

Svar: Du får hålla inne knappen för annars händer det inget, det är inte som på sso ^^Och kika in i inställningarna för att hoppa knappen är något annat så den måste du ändra :)
silverknight.blogg.se

2015-09-06 13:46:25
Wilma Sweetgarden

När du redigerar bilder, redigerar du i Photoshop då? Och i sånt fall viket Photoshop och är det gratis? Jag hittar inget gratis :/

Svar: Jag använder Photoshop (cs5) och du kan hämta ner en provversion på Adobe´s hemsida har jag för mig. Då får du testa på det i typ 30 dagar eller så ^^
silverknight.blogg.se

2015-09-06 14:59:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback