Sneaky Dragons - Vecka 37

Måndagen började med att vi sa hejdå till vackra Valedale och påbörjade en resa mot Jorvikstallet. 
Väl framme hölls två utställningar där Monique Beestar tog hem vinsten i indian kategorin och Josefine Westforce vann Cowboy kategorin. 
 
Tisdagens event hette Dead or Alive
"Dem fick ställa sig varannan indian och varannan cowboy, sedan fick dem ett varsitt nummer som de även fick sätta på sina nicks på TS. Sedan slog jag två tärningar med min telefon och varje nummer som visades kastades ner i graven. När endast en indian och en cowboy var vid liv startade final kampen.
 
Vid finalen stod de två motståndarna i mitten av arenan med ryggen emot varandra, jag och Sture stod i varsin ände, jag klädd i rött och hon i blått. Motståndarna fick veta att vår klädsel hade ett dolt budskap och när startskottet gick skulle dem snabbt välja vem av oss dem skulle springa till och bjuda in i grupp.

Röd - Pistolen färgar rött och dödar motståndaren
Blått - Vatten dödar inte tillräckligt snabbt " - Kopierat från fiskens blogg :)
 
Mötet skedde utanför Hermans hus. Där Nemo och Haley sparkade in hans dörr. 
 
Torsdagens event bestod utav en spännande tävling mellan Indianerna och Cowgirlsen.
Dem delades in i två lag ( Indianerna - Bruna benlindor och Cowgirlsen - Röda Benlindor ) och sen sattes det igång med första tävlingen. Upplägget såg ut såhär och man fick poäng.
 
Jorvikstallets tävling En chans, ge tiden i klubbchatt.
Jorvikstallets elit tävlingGrupptävling två indianer och två cowboys.
Susannas hamntävlingMini championat alla startar i varandra samtidigt, de som har de tre bästa platserna på listan blir placerade och får poäng.
GröndalstävlingenResultattävling 10 minuter. De tre bästa tiderna får poäng.
Svåra gröndalGrupptävling 1 mot 1.
 
Kampen blev spännande ända fram tills poängen blev räknade.
Indianerna kämpade ihop hela 12 poäng medans Cowgirlsen fick hela 15 poäng och stog som vinnare. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback