Sneaky Dragons - Vecka 38

Måndagens flytta var jag ej med på då jag hade sån fruktansvärd huvudvärk men kära Annie tog mitt konto så jag blev fluyttade till Gåd iaf. Tack Annie återigen! :) <3
 
Tisdagens event var jag med på och jag försökte vinna men jag krockade i vändningen och stegrade så Lena snabb som hon är hann i kapp mig och knep vinsten. Även om jag hade kommit etta så hade jag inte kunnat vinna då jag eheheh fuskade lite på eventet. Eheheh
Vid start så var inte Nemo vid datorn och jag hade en röd outfit i väskan så jag sa snabbt som tusan att jag kan också rädda er. Och dem var med på det. Eheheh
 
Onsdagen bjöd på en härlig sammankomst hos Rob och Bob! :3 
 Eller ja, mer utanför då jag tyckte det vart så mörkt där inne ^^
 
Torsdagen event bestod utav 5 kamp och så avlslutade vi med vår kära tipspromenda och gos på Vingården. Där vi numera bor igen :) 
Upplägget för dagen var följande :
 
The slowest wins. De startas en och en på lilla hoppbanan, den med längst tid vinner. Endast en chans, du får alltså inte börja om ifall tiden går ut.
 
Hitta ledaren i GÅD. Alla startas samtidigt och den som hittar och bjuder in ledaren i grupp först vinner. GÅD begränsas och vägen stängs av vid fågelskrämsåsen, bryggan till fiskebyn samt smugglargrottan
 
Från ena sidan till den andra (labyrinten). Dem samlas på ett led och startas en och en. En ledare väntar på andra sidan labyrinten och vi klockar dem från första till sista punkt.
 
Försten till PI, alla startas samtidigt och den som ställer sig i pi med sin häst och hoppar av först vinner.

Tipspromenad hem till vingården barbacka, avsluta med hemlagad mat på restaurangen <3 
 
Jag var såpass delaktig i allt så fick bara 1 bild... :/ 
 
Jorvik Runt är slut för denna gången och jag vill tacka alla som kommit på eventen och jag måste även säga ett stort tack till underbara Nemo som planerat detta. Och självklart Annie och Janni för att ni vart delaktiga :'D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback