Sneaky Dragons - Vecka 39

Denna veckan var planerat från första början att Nina skulle köra men tyvärr hade hon fått förhinder så Haley hoppade in och lekte med oss. 
 
Måndagen bestod utav World scramble med mat tema. 
Sjukt svårt faktiskt och om jag minns helt rätt så kammade jag hem 1 poäng... Eheheh
Kopierade texten från Haley´s blogg 
 
" Först så samlades vi på Vingården. Sen skrev jag namnet på en NPC, fast med omkastade
bokstäver. Och den som hittade mig först fick 5 poäng!
 
Första namnet var: Lolpy. 
Tyvärr så fick jag ingen bild på den första platsen, men jag stod vid Polly som står vid ponnytävlingen!
Här skulle de gissa vilka grönsaker och frukter jag kastat om namnet på. 
Busiga Shady Pearls kom på sina ponnyer och hälsade på med.
Det var så sött, som en hel armé  med små ponnyer! 
 
 
Andra namnet var: Seklerseder
Det var Reed Kessler jag stod hos, men vi var tvungna att flytta oss lite eftersom det var så många som
var där och levlade så det var svårt att koncentrera sig där... 
Här skulle de gissa maträtter!"
 
" Tredje namnet var Träramsjeeps
Jag stod uppe vid Spejarmäster och här skulle de gissa vilka efterrätter jag hade blandat ihop
namnet på. De var så sjukt snabba, men Jamie Winterbell vann och Amanda Wolfdaughter kom på andra plats! "
 
 
 
Tisdagen bjöd på spännande lagtävlingar i klubbhuset.
Jag parades ihop med Sasha och Haley U och vi blev lag G. 
 
Vi skulle komma på en sport, ett djur och en artist / grupp på en viss bokstav som Haley skrev ut. 
Vi i lag G var lite ringrostiga i början men sen kom vi ikapp och kammade hem vinsten! Som jag valde att tävla om, då vi vann faktiskt ett riktigt föremål! :D 
Vi begav oss till Galoppbanan och där fick vi lite publik och pulsen steg.
En jämn kamp där jag ledde tills mållinjendär Haley U kom flygandes plockade hon vinsten och Sasha plockade andra plats och jag förlorade haha. Så kass när det kommer till tävlingar med andra. :/ 
Haley U vann..... ↓
Ett sjukt gulligt badlakan med Mulle på! :'D Fett avis asså :( 
 
Onsdagens sammakomst dök jag inte upp på då jag var bortbjuden irl. Var hemma sjukt sen så kollade faktiskt in uppdateringen mer ordentligt på torsdagen hehe.
Snodde denna bilden från Nemos sida :3 
 
Torsdagens kurragömma missade jag då jag och min sambo fick ryck och gjorde iordning sovrummet. ( Vi rev ut ALLA kläder i gaderoben och allt blev kaos. Vi kunde först lägga oss vid 2 på natten. -_-  )
Men jag hoppas att dem hitta sjukt bra ställen och jag får joina dem på nästa runda :D 
 
Hoppas ni haft en bra vecka så ser vi fram emot en sjukt kul och spännande vecka med studiebesök från 5 underbara örnar :D 
Vi hörs nästa söndag. Puss !




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anne lightgarden

Min moster skickar mulle saker till mig varje månad! För 3 månader sen fick jag den handduken! Den är jätte söt men liten som sjutsingen! :P

2015-09-27 20:46:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback