Valpen som rymde!

Hej allihopa och välkomna till denna veckans uppdatering!

Valp på rymmen
Kommer du ihåg för några veckor sedan när du hjälpte Jenna med att hitta hennes borttappade kattunge? Vilket sammanträffande att säkerhetsvakten i Fort Pinta nu också tappat bort sin hund! Skynda dig över till Fortet och prata med honom och se vad du kan göra för att hjälpa till!
Säkerhetsvakten i Fort Pinta behöver din hjälp!

För att delta i det här roliga miniuppdraget behöver du ha slutfört uppdraget där du hjälper säkerhetsvakten med att hitta de tidigare försvunna djuren.

Utrustning! Kläder! Dekorationer!
Gallerian har precis fått en stor leverans nya saker till butikerna med hästutrustning, kläder och hästdekorationer! Hoppa på bussen till Jorvik Citys Galleria och kolla in de nyfyllda hyllorna!

Hästmarknaden
Eddie och Ferdinand är redo att göra affärer, rid över till Silverglade för att prata med dem!

Den nya launchern
Vi har fått jättefin respons på nyheten om vår nya launcher! Utvecklingen av launchern är nu i sitt slutskede, vill du tjuvkika på hur den kommer att se ut så kolla på den här videon!
 
Den är inte bara väldigt fin, den är också mycket mera stabil och ger dig en bättre spelupplevelse jämfört med den opålitliga anslutningen man får av att spela via webbläsare.

Mer launchernyheter kommer snart, så håll ögonen öppna!

Ha en fantastisk vecka nu allihopa!
Kramar från Star Stable-gänget 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lizh Diamondbell

Sture, jag undrar om du kan svara på en fråga?
På Alicia Online kan man ju köra race, kört någon gång kanske?

Om du har det ( och vet. ) kan du svara på denna frågan då.
Hur kommer man fram så fort i racet i början. När man stegrar och sen så bara kommer alla iväg jätte fort utom jag.

Snälla, jag ber om svar. Jag är ny på AC och jag frågade dig innan en annan sak.

PS. Du kanske kan göra ett blogginlägg om vad man kan göra på AC och hur man kör ett race m.m.

Svar: Jag vet vad du menar och du stegrar i rätt tid och trycker på framåt samtidigt (inte ens jag lyckas med det) men när man lyckas med det så får man ett sånt litet skutt framåt. :)
silverknight.blogg.se

2015-09-09 16:55:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback