Dekorationer + Benlindor

Tänkte på det när jag besökte dekorationsbutiken i gallerian mitt i natten. Varför kan inte vi få se våra benlindor antigen i rullar på hyllor eller på skyltben? 
Ser ni dem blå/svarta lindorna i hyllan bakom Yuna? 
Dem finns längst till höger, till höger om Yuna och även snett ovanför Yuna. 
Vart finns dem att köpa? Och varför har vi inte fått chansen att köpa dem? Lite tråkigt att sso inte ger oss möjligheten att köpa det som visas. Samma med dessa rosetter, dem längst till vänster. Dem finns inte heller att köpa i spelet? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley Eastlake

Finns även ett schabrak i gallerian på ett bord som inte heller kommit till spelet ännu. Undra om sso glömt bort dessa saker?

Svar: Jasså? Det måste jag kika på nästa gång jag åker dit! :D
silverknight.blogg.se

2016-04-04 21:36:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback