Jag måste bli miljonär

Kunde inte somna natten till idag så loggade in på spelet och drog till gallerian och det skulle jag inte ha gjort. 
Hittade hur mycket som helst som jag vill köpa och äga bokstavligen nu men så fattig asså. Den dagen jag har miljonär sc ska jag köpa allt. 
 

One day I will buy it all <3
One day... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
wilma ponylund

Vart är tröjan ifrån?

Svar: Ehh... Jag och mitt sämsta minne, men det är från något uppdrag tror jag. :)
silverknight.blogg.se

2016-04-04 20:58:54
URL: http://nouw.com/wilmaponylund


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback