Kan du ta min tid? ;)

Gick och gjorde Moorlands pole bending i söndags. Bara för att jag hade tråkigt okej? Dont judge me...
Men iaf, kan du slå min tid? 
Du får inte stå still utan det långsammaste gångarten som du får ha är skritt. Alla andra gångarter är välkomna också men ni får inte stå still. 

När jag försökte hade jag även tävlingskläder och en level 15 häst så det bör du också ha om du vill testa på detta :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback