Ledarfunktionen

Yes, jag har börjat planera och filma lite saker och det fick mig till att köpa ledarfunktionen. Fruktansvärt dyrt för en sån simpel grej som även bör vara självklar i min värld. 
Jag förstår inte varför man ska betala 135 sc för en liten grej. På riktigt? Det gör mig mer eller mindre arg. 

Man lär sig att hoppa när man är i level 6 och även där bör man lära sig att kunna leda sin häst om inte innan dess. Kanske när man lär sig att ta hand om sin häst, så som att borsta den, ge den mat / vatten eller krafsa hovarna. 
Inte ska man behöva vara minst level 10 eller slänga ut 135 onödiga sc. #argsture

Men för att göra mitt framtida projekt mer verklighetstroget var jag mer eller mindre tvungen att köpa funktionen. :| 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Youngland

Åh! Kommer du släppaen trailer eller något snaart? :) kan inte vänta!

Svar: Kanske :3
silverknight.blogg.se

2016-04-21 14:16:27
Nadine

Jag gillar att det står "krafsa hovarna" xD

Svar: Eheheh :D
silverknight.blogg.se

2016-04-21 16:55:05
URL: http://duskwaters.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback