Lets do this!

Nu äre försent för att ångra sig.
Nu ska det börja planeras, skriva manus, filma, redigera och sen får vi se vad som dyker upp på min yt kanal :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Youngland

SKA STURE BLI FILMSTRJÄRNA IGEN? :D
akta så du inte knäcker ryggen bara, när man är 69 får man akta sig! :)

( Vet att du inte är 69, du sa det i en video bara xD)

Svar: Vem vet vad som händer i framtiden? ;3 Och jag lovar, jag ska vara rädd om både rygg och höfter och knän och armar och hästar :3
silverknight.blogg.se

2016-04-16 17:26:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback