Rysningar!!

Hästmänniskor, ni har förmodligen sett filmen Mannen som kunde tala med hästar. Om inte, har ni missat en bra film som är även väldigt skrämmande typ. Jag kan erkänna att det var ett bra tag sen jag såg filmen men så fort jag fick ihop allt i huvudet började jag rysa. 
 
När vi lekte häromdagen så skulle vi komma upp på bussen. Jag lyckades och Nemo tyvärr dog framför bussen och jag fick bild på det. Här har ni bilden 

Just då tänkte jag inte så mycket på det men när jag kikade igenom fraps mappen såg jag bilden igen och bara OMG

Känsliga tittare varnas för klippet nedan
 
Men ser ni kopplingen jag gjorde i mitt huvud?! 

Berättade detta för Nemo också och Ja, hon insåg inte först men sen så :/ 

 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Becca

Såg på videoklippet och stakars hästarna och människorna.

Svar: Det är faktiskt en väldigt fin historia i den filmen, men den är väldigt läskig också.Och ja, det är synd om dem. :/
silverknight.blogg.se

2016-04-05 20:31:52
URL: http://rebeccaspiderstar.blogg.se
Ellie Northfall

Pilgrim </3

Svar: </3
silverknight.blogg.se

2016-04-06 17:04:37
URL: http://ellienorthfall.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback