Sneaky Dragons - Vecka 14 - Klubbvecka

Klubbvecka med Nemo i spetsen!
Under hela veckan ska ni ha klubbhäst och klubbklädsel om inget annat anges.
 
Måndag 4 April - Klättringsmaraton
Nemo ville plåga oss med att komma upp på saker som både var svåra och kluriga. Vi började med att komma upp på försäljningsstallet på Vingården och där tog jag dö på min stackars fräser 3 gånger. :/ 
Men sen bytte vi ställe och då gick det bättre :3 
 
Tisdag 5 April - Lektion med Karin
Det var dags för en underbar lektion med Karin igen och vi var väldigt få på lektionen men vi hade mysigt ändå. Vi övade lite på tempoväxlingar och sånt fint stuff. ( Jag är sämst på detta med lektioner men jag gör mitt bästa :3 ) 
Vi hade även vår första utomhus lektion vilket jag blev superglad över :D Inte inramad i något Ridhus eller paddock utan utomhus :D :D 
 
Onsdag 6 April - Sammankomst i klubbhuset
Torsdag 7 April - Klubbfotografering/filmning
 
Söndag 10 April
Byte av medlemmar inför studiebesök




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback