Sneaky Dragons - Vecka 15 - Studiebesök Vecka 1

Favorit i repris - Två studiebesöksveckor!
Det har återigen blivit dags att välkomna fem örnar till klubben under en kort period. Under dessa veckor vill vi att de ska få uppleva så mycket av oss som det går och vi hoppas att samtliga medlemmar vill vara med och visa hur det fungerar i vår klubb genom att vara delaktiga och öppna för att hjälpa till!

Måndag 11 April - Sneaky kampen (4 kamp i lag) 
Vi började veckan med en spännande 4 kamp. Vi i ledningen hade varsin station och delade upp dem i olika lag och sen fick dem kämpa för sitt lag på 4 olika stationer :3 
Nemo körde en gissningslek, Annie körde Boule, Janni körde Försten till tävlingar och jag körde en långsamhetstävling nere hos Josh i Moorland. :) 
Lag gul vann med hela 6 poäng och lag, röd, blå och vit hamnade på en delad 2 plats med 5 poäng :D 
Det var jättekul och jag hoppas att vi kan göra om detta vid ett annat tillfälle :3 
 
 
Tisdag 12 April - Disney maskerad med Nemo & Annie
Då jag är sämst på att komma på saker och speciellt att komma på en svår och snygg maskerad outfit så kom jag utklädd som Olaf. Hahah :D Han är ju söt okej? 
Vi fick visa upp våra outfits och sen körde vi en liten wordscramble med disney filmer. Jag tror jag fick iaf 1 poäng haha 
Sen fastnade jag även i grillen... Eehh inte meningen men jag smälte för dem jag gillar mest <3 
 
Onsdag 13 April - Sammankomst i klubbhuset
Mötet gick kanoners, vi tog upp lite saker och sen planerade vi även medlemsveckan som sker nästa vecka. Där även våra medlemmar och dem lånade Örnarna kommer att hålla i egna event :D 

Torsdag 14 April - Ponnyevent med Haley och Sture ​
Äntligen var det dags för ett underbart ponnyevent igen :D 
Vi samlade upp dem och började med att ha picknink, sen red vi runt lite på fältet och esn gick vi upp för att bedömma deras outfit och även leka Under Hökens Vingar. Sen grillade vi och även där var det hopp och lek :) 
 
Asså jag förstår inte varför vi inte kör detta mer. Jag ska allt försöka planera in en ponnymånad. Asså tänk er, varje event är det ponny som gäller :D Fett kul!  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback