Sneaky Dragons - Vecka 13

Måndagens event höll jag i och det hade jag döpt till " Kan du överleva".
Detta eventet var även planerat i början av februari men inte kunnat köra tidigare pga full bokat schema :3 
Eventet gick iaf ut på att försöka överleva från White Walkers ( Eventidén fick jag när jag började kolla om serien Game of Thrones
Det var en som började och jagade, blev man inbjuden till grupp hade man blivit tagen och fick också jaga tills det endast var en överlevare kvar, den personen vann omgången och man körde igen. Vi körde tre omgångar och sen fick dem tre tävla utan häst på ett lopp. Vinnaren av eventet blev Annie som var snabbast i benen under loppet :) 


Tisdagens event fick jag vara med och hålla i också tillsammans med Haley R och Simone. 
Haley hade kastat om bokstäverna på olika saker, bland annat ställen i sso, maträtter och hästsaker. Hon hade även vart så finurlig och blandat ihop dem platserna där vi alal stog på. Först skulle dem hitta Simone, där han körde sin kategori, sen skickade han dem vidare till mig och jag körde maträtter och sen skickade jag iväg dem till Haley. När allt vart klart så samlades vi bakom bibblan där poängen räknades och sen kramades vi med en styck Simone i marken :3
 

Onsdagen var det dags för mitt mästarnas mästare event där den lilla skaran som dök upp fick tävla om vem som kunde vara långsammast på Valedalesjön loppet. Dem fick träna först och sen hade dem endast ett försök på sig att få den längsta tiden. Det gick jättebra för dem under träningen och alla kände sig självsäkra och hade is i magen och sen när dem började så försvann allt och endast två var kvar i tävlingen. Malin och Nina var kvar och kämpade men Malin var långsammast med tiden 6 minuter 29 sekunder 45 hundradelar och därmed vann hon Mästarnas Mästare eventet.  
Den ni! :D 
Vi kramades efter det och sen gick jag och la mig så missade mötet. /: 

Torsdagen höll Annie i eventet " Med Andra Ord " där vi fick ett ord av henne i gruppchatt och sen skulle förklara utan att använda själva ordet. Fett klurigt och gud vad smarta alla är förutom jag hahah. Jag var såå sämst men jag hade kul :D 



Veckan är nu över och nu väntar en spännande klubbvecka med Nemo i spetsen :D 
Det kommer både filmas och fotas en del under denna veckan om jag har förstått allt rätt och sen kommer iv även ha en lektion med Karin igen, woohoo! :D 

Puss :*




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba

Åh vilka roliga event! :D

2016-04-03 16:08:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback