Arkelogi i Epona

Så ja, många suckade säkert över att det kommit arkelogi i Epona, men jag blev iaf lite glad. För att jag har inget att göra på Eve kontot för stunden och Vera kontot är utan sr, så jaaa.
Jag har farmat en hel del, och blivit klar med Chiron (eller vad hans namn nu var), dock är jag fett besviken på att man inte kan lämna in mer. FETT DÅLIGT! Jag hoppas verkligen att det fixar sig under nästa uppdatering för just i Dino brukar jag springa ibland och samla och sen lämna in liksom, jag vill kunna göra det i Epona också. Men iaf, här har ni en bild på hela setet.
Så jag har som sagt en hel del skelett från Dino som kan lämnas in eller så.
Inom svart är Dino och inom rött är från Epona.
Jag hoppas verkligen att det kommer fixas som sagt så jag kan lämna in dem igen och igen. 
Sen äre lite sämst också då jag har endast hittat 5 extra intressanta stenar på 3 dagars spelande.... Liksom det är typ den turen man har när man letar i Dino. 

Jag gillar uppdateringen som var men den behövs jobbas på! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Vivien Fasthill

Ni värkar ha en väldig otur med extra intressanta stenar. Hittar jag 40 stenar på en dag så är minst 8 av de extra intressanta. För mig så är det nästan enklare att hitta extra intressanta än att få ihop alla vanliga sten sakerna.

Svar: Dayum! Ger mig din tur! Hittar bara vanliga stenar :/
silverknight.blogg.se

2016-08-06 14:56:51
Ebba Youngland

Hej!!!
Jag fattar inte arkeologin i epona.. :3 Ska man sälja de prylar man hittar som inte har rosa kant? Är det bara stenar på ett ställe varje dag? Ja, du hör, jag fattar ingenting verkligen!

Svar: Hej Ebba! Du kan sälja dem grejerna som inte har rosa kanter. Men dem som har rosa kanter ska du spara för att lämna in, Sen äre stenar dygnet runt på 4 olika stället just i Epona, det är Spegelträsket, Dews Gård, Butterhill och Vrakkusten. Så det är bara att börja leta stenar och hugga i dem :D
silverknight.blogg.se

2016-08-06 17:14:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback