Bloggutmaning - Blogg - Dag 7

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Brukar du läsa andra bloggar? <-·´¯`·.
 
Yes, jag läser andra bloggar. Dock inte lika aktivt längre som jag gjorde för ett år sen ungefär.
Det känns som om mer och mer bloggare har gått över till Instagram istället för att sätta sig vid sin blogg och skriva. 
Jag gillar både att läsa inlägg via någons blogg eller att läsa en mindre text på en spelares instagram. :) 
Evelina gillar detta! :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback