Bloggutmaning - Blogg - Dag 9

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Har du några bra bloggtips? <-·´¯`·.

Bloggtips... Ehm jadu... 
Jag är sjukt glad över att det är några som kikar in här och vill läsa det jag skriver och se det jag lägger upp helt enkelt. 
Jag försöker köra lite så att jag lägger upp inlägg jag själv skulle vilja läsa/se. 
Men lägg upp det du vill lägga upp själv och se din blogg lite som ett stort arkiv för dig själv liksom. :D 
Jag är inte ute efter att ha den mest aktivaste bloggen eller den mest lästa bloggen utan jag är glad över att dem som kikar in här vill kika in här :3 
Evelina och Dragonwish.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback