Bloggutmaning - Personligt - Dag 3

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Är du utseendemässigt lik din karaktär i StarStable Online? <-·´¯`·.
Ehm ehehe, njaaa.
Ett tag kanske jag var det? 
Men Evelina som är min main karaktär är vampyr och det är jag inte irl. Evelina har även blont hår för stunden som är mellanlångt i tofs och det har jag inte heller irl. Irl är det rött och rätt så långt. 
Men om jag skulle bli av med vampyrsminket på något magiskt sätt så hade jag nog försökt iaf få Evelina att efterlikna mig själv irl. 
Något jag försöker med i spelet iaf är att alltid rida med hjälm :3 
 
Äldre bild på Evelina som skulle efterlikna Reed Kessler :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback