Date night

Då Nemo är en redig människa med ett liv utanför datorn så fick jag äntligen spela med min underbara fisk. Vi hade en dejtkväll där vi levlade, gjorde uppdraget i Epona och sen självklart snackade vi om privata saker och vi hade det så mysigt.
Mitt i allt blev jag bjuden på trerätters middag, dayum Nemo är grym på att laga mat asså.
Liksom kolla in menyn, 
Förrätt
Räksmörgås med kattmjölk
 
Huvudrätt
Ostronsoppa med Rosémartini
  
Efterrätt
Tårta med champange grädde och pinacolada milkshake med riktigt mycket sprit
 
Missade helt att fota alla rätterna men här har ni iaf förrätten :3 

Det var så mysigt och skönt och jag tror vi spelade tillsammans i typ 3 eller 4 timmar :'D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Harper Bravedotter

"Extra mycket sprit" HAHAHA❤️😂

2016-08-10 08:51:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback