Jorviks Museum

När jag gjorde uppdraget med den Sovande Änkan och hela den biten ( på mitt Vera konto ) så åkte man ju till ett museum för att hämta en Harpa. 
Tänkte lite på det som han säger, 
Just det " är alltid välkomna till museet, oavsett om det är öppet eller stängt" 

Varför får vi inte åka dit?
Inte för att det finns så mycket att göra där inne men ändå, varför får vi inte åka dit när han säger att vi alltid är välkomna? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback