Önskedröm?

Något jag blev lite ledsen över var att sso lägger energi på att dixa en roterande mini karta in till spelet än att fixa tidsstämplade meddelanden i chatten. Asså på riktigt sso, jag tror inte det är någon som kommer använda den roterande mini kartan då den har varit still i typ 5 år. Nej, jag gillade inte så min är avstängd men ändå asså jag vill sååå har tidsstämplade meddelanden till chatten. 
 
Redigerade iordning en kass bild men ni ser iaf hur jag tänker.

Det hade underlättat sååå mycket om man tex varit borta från datorn och ser att någon har loggat ut, så kanske man skriver hejdå eller så men det kommer den personen inte att se för att ja, personen har redan loggat ut, eller att det kanske kommit in en person under tiden man varit borta och på så sätt kan man se exakt när personen skrev tex Hej. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Bra idé! Det hade verkligen underlättat!

Svar: Ja men eller hur! Hade hellre sett att sso la energi på det än att fixa en gungande karta...
silverknight.blogg.se

2016-08-08 10:31:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback