Runstenar :3

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så styr jag Haleys extra konto när hon filmar till Onyx, men jag har även fått fria tyglar på kontot och ja liksom, får levla hästarna, göra uppdragen och även ryktes dagliga. 
Och jag har inget att göra på Evelina kontot så kan lika väl sitta och nörda lite inne på det kontot :3 
Startade nyss dessa trevliga stenar och jag nördade lite för mycket så redan klar med dem också haha




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback