Ryktes ökning med Vera

Fixade även lite med Vera´s rykte när jag hade sr där på. Det kändes lite bra iaf :3

Har hört att man kan få 7 dagar sr av tidningen Min Häst men den kostar typ lika mycket som en månad sr sååå ja, men har inget direkt viktigt att göra på Vera förutom alla dessa rykten så kan lika väl vara utan sr ett tag där :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Yvonne Sweetwood

Jag prenumererar på min häst så kan ge dig sr-koden nästa gång jag får en :P

Svar: Ohh, om du vill göra det så säger jag ju inte nej! :)
silverknight.blogg.se

2016-08-23 21:45:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback