Färgbyte

Yes, vi har ju trillat in i December månad nu och därmed även vintermånad. Och jag ändrade färgerna lite snabbt och blev rätt nöjd ändå :3 
Lite för och efterbild och det är väl lite småpill med saker som bör fixas men äsch, jag orkar inte för jag är så sjukt trött just nu så ska ta och sova. 
Puss på er ! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renen Eveningknight

Det blev superfint <3

2016-12-03 07:37:50
URL: http://reneneveknight.blogg.se
Tilda Diamondfield

För mig har bilden längst upp inte ändrats? :c

Svar: Testa att uppdatera sidan så ska den laddas in :3
silverknight.blogg.se

2016-12-03 08:23:36
Sigrid Winterdotter

Gud vad fint! Kommentarssidan är fortfarande höstig tho :P

Svar: Som det står i inlägget " det är väl lite småpill med saker som bör fixas men äsch, ... " :3
silverknight.blogg.se

2016-12-03 12:45:39
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback