Heeej på er!

 Ville bara kika in och säga att jag lever. Har inte haft orken eller lusten till att uppdatera men jag får mina stunder ibland jag känner för att göra det men så kommer jag på andra saker att göra innan jag sätter mig ner och kan blogga men då har jag oftast glömt av det också. Ehm, Men ja... 

Mitt jobb hos Fisky är klart, totalt levlade jag upp 20 - 22 hästar åt henne. Fett bra jobbat enligt mig själv, höll på i drygt 2 månader. Fick en slags betalning för det och ni som följer mig på Instagram kan ha redan sett bilden men den är så vacker för att inte visas igen, Jag fick alltså en målning av Fisky. Fisky har alltså målat den från grunden, jag gav en ide och sen började hon jobba. Fick se lite process av bilden under Halloween helgen och sen dess har jag inte fått sett mer förrens den blev klar och man dör ju lite för den är så snygg! 
 Kan stirra på den hur länge som helt, Helt magisk! <3
 
Vad har annarst hänt i sso världen? 
Joo, Evelina har gått upp i level och är numera level 20. Köpte en ny häst häromdagen ocskå som ni kanske sett mig rida runt på. Det gråa engelska fullblodet fick följa med hem efter några veckors tittande på den haha. 
En liten tidig julklapp till Evelina kanske man kan säga att det blev :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilde Sleepyhaven

Hej Evelina! Vet du hur man gör minecraft custom maps? Vet du annars någon sida där man kan hitta hur man gör. Hade tänkt göra en häst custom map.

Svar: Hej! Nej jag har ingen aning, har du testa att googla dig fram? :)
silverknight.blogg.se

2016-12-22 19:02:32
Tilda Diamondfield

Grattis finaste Sture till level 20 och ett tidigt god jul❤️

2016-12-22 22:09:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback