Omgång 4 med svar

Från Sigrid Winterdotter,
 Vilken är din favoritsmak på Loka?
Jag dricker väldigt sällan Loka faktiskt, men när jag vill dricker Loka så är det antingen Päron smaken eller Blåbär/Hallon. :D 
 
Från Tilda Diamondfield,
1. Hur gammal känner du dig mentalt? - Jadu, inte som den åldern det står på papper iaf haha. Ibland känner jag mig som en gammal tant och ibland känner jag mig som ett litet barn haha :D 
2. Om du hade blivit en chipspåse och blivit jagad vart i Jorvik skulle du gömma dig? - Oj! Sjukt oväntad fråga och fett rolig fråga! Men jag skulle nog gömma mig hos björnen i björngrottan i Firgrove. 
3. Vem känner du att du har bäst kontakt med i klubben? - Bäst kontakt med, ehm. En hel del faktiskt. Vissa kommer man närmare och vissa inte. :3 
4. Hade ni kunnat ha ett liknande event som ni hade på er 3 års dag, eller tävling (som jag såg på instagram)? - Vem vet vad som händer i framtiden ;)  
5. Vad hände med MC servern? #efter - Den dog för några år sen. Kommer inte exakt ihåg vad som hände eller vad som behöveds göras och sånt, men servern finns iaf inte kvar. 
6. Svarar du på all post du får? - Jag försöker svara på all post jag får :) 
7. Skulle du kunna göra en SSO/MC gameplay där du, och ev andra från Sneaky Dragons (?), spelar? Saknar alla dina och Nemos MC videor <3. - Aw, ja du är inte den ända som saknar det. Men tyvärr räcker inte tiden oftast till , till det man vill göra. Men jag får försöka trycka lite mer på det och så kanske något dyker upp :) 
8. Varför tror du Sneaky Dragons har blivit så igenkänt? - Jag vet faktiskt inte riktigt. Kan vara allt från namnet sticker ut, kläderna som sticker ut, människorna eller eventen liksom. Jag vet ärligt talat inte varför Sneaky har blivit så igenkänt. 
9. Varför började du blogga och spela i videor till Youtube? - Jag började just blogga för att jag har alltid gillat att fota i spelen jag spelar och ville dela med mig så därför skapade jag bloggen. Youtube skapade jag för ungefär samma anledning, dock senare. Gillar att dela med mig av saker liksom, oavsett om personer gillar det jag gör eller inte. :) 
10. Hur mår du? - Jag mår sjukt bra just nu faktiskt, i skrivande stund har jag käkat en härlig god kebabtallrik och är härligt mätt just nu haha :D Hur mår du själv? :) 
 
" Kommer ej på mer frågor, men vill bara att du ska veta att du lyser upp min dag och varje gång jag hör din röst så dör jag lite. Jag har träffat dig i spelet några gånger och du verkar så snäll och trevlig <3
-De säger att änglar bara finns i himlen, men vad gör du här nere då?-
Kram <3 " - Tack för dina söta ord Tilda! :')
 Bild från när vi firade 3årsdagen :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilda Diamondfield

Tack för svaren❤️

2016-12-08 13:50:42
Tilda Diamondfield

Och förresten som svar på din fråga så mår jag bra för att vara i en (trolig) depression💘

2016-12-08 15:16:42
Sigrid Winterdotter

På frågan vad som hände med MCservern trodde jag först hen syftade på Marshmallow Clouds xD

2016-12-08 17:44:33
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback