Omgång nummer 3 med svar

Från Hedda Snowfire
På vilka positiva och negativa sätt har sso förändrats sen du började spela?
Detta är vad som ploppar upp direkt i mitt huvud när jag läste din fråga. 
Vi börjar med det negativa, det är väl att det tar tid innan saker händer och det är väldigt många lösa trådar som bara " försvinner" bort i mängden av kläder, nya hästar och annat små pill som kommer ivägen. Det är väldigt tråkigt. Med lösa trådar tänker jag på uppdrag som väldigt sällan kommer. 

Det positiva är att man ändå trots det negativa ser en framtid, spelet utveckals för varje onsdag som kommer. Oavsett om vi får reda på det eller inte så är det nog väldigt mycket bakgrundsjobb som görs som inte syns i spelet. SSO Teamet är ett bra team innest inne, det är tyvärr vi spelare som har andra meningar ibland haha. Men när jag var med i klubbar i början tex så fanns inte klubbhuset, som just nu för mig är en självklarhet att ha. Så det är bra grejer :D 
 
 
Från Lucy Starchild
Vad för hästraser, vill du ska komma till spelet?
Och vad har du för förväntningar på framtida områden ( de vi fått sneak peaks på) ? 
En ras jag vill ha in i spelet är Clydesdale hästar. Dem är sjukt vackra och maffiga. Jag hade blivit så glad om det kom en riktigt fin chokladbrun Clydesdale med höga vita strumpor, bred vit bläs och svart man och svans. 
Framtida områden, ehm jadu, vackra städer, liknande Jarlaheim med massor med butiker hade varit sjukt najs. Och inte stängda butiker, denna gången ska dem vara öppna och fyllda med saker till ens gubbe och hästar. 
 Bild från Google.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback