Sneaky Dragons - Vecka 48

Måndag 28 November - Adventsmys med Nemo
Missade tyvärr detta event. 
 
Tisdag 29 November - Filming med Nemo! 
Missade tyvärr detta event också. 

Onsdag 30 November - Möte.
Tyvärr var servern för ostabil pga hemstallen så vi fick ha vårt möte i vår grupp på fb.  .
 
Torsdag 1 December - Grill N' chill med Annie och Sture 
Detta eventet var inte så välplanerat och det ställdes inga direkta krav på medlemmarna utan det var bara ett riktigt gosigt event. Iaf så tyckte jag :3 
Vi samlades innan vi begav oss till vår grillplats där vi sen grillade och snackade lite och sen körde vi en liten spontan utsällning där Malin polckade hem vinsten på sin söta påwnie :3 
Perfekt avslutning på veckan :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Aw, vad mysigt! Vi i NC kollar på julkalendern varje söndag och äter pepparkakor tillsammans!

2016-12-05 17:16:49
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback