Sneaky Dragons - Vecka 49

Måndag 5 December - 19.30
Hundleken från Norra Länken till Hillcrest där det även kördes bakvänd kurragömma. Tyvärr missade jag detta event. 
 
Tisdag 6 December - 20.00
I tisdags körde vi Lucia träning, vi gick igenom hur ledet skulle se ut, vilka exakta kläder man skulle ha och lite annat skoj :) 
 
Onsdag 7 December - 20.10
Möte som vanligt. Efter mötet tog jag en liten tur med drakarna och så kramades vi inne i Silon :3 
 
Torsdag 8 December - 19.00
Torsdagens event hjälpte jag till med. Annie höll i det och jag typ släppte iväg drakarna och sen bara observerade dem och mötte upp dem när eventet var slut :) 
Deras uppgift var att hitta Annie som var på rymmen haha
Dem fick ledtrådar och ja till slut så hittades Annie och hon gick med på att vara Lucia på tisdag :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback