Sneaky Dragons - Vecka 50

Måndag 12 December - Lucia träning
Detaljplanering av luciatåget stog på schemat, vi snackade om vart vi skulle gå, hur vi skulle gå och ja men finslipade helt enkelt vårt Lucia tåg :) 
 

Tisdag 13 December - L U C I A T Å G
 Var helt inne i tåget så glömde fota haha
Som tur fotade Haley denna söta bilden efter åt. 
 
Onsdag 14 December - Sammankomst i klubbhuset ​
Kunde ej medverka på mötet men jag vet att dem sköter sig utan mig också :3 ​

Torsdag 15 December - INSTÄLLT
Eventet som skulle ske med Walking Eagles blev tyvärr inställt pga ostabila servrar. :/ 
 
Fredag 16 December - Bakvänd kurragömma
Haley körde ett lite event på fredagskvällen, tyvärr kunde jag inte medverka.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback