Damma av något gammalt?

Jag har totalt tappat inspirationen på inlägg. Det är därför det har varit så sjukt tomt här inne vilket jag verkligen inte vill att det ska vara. En del bloggare lägger ner alternativt tar en paus från sitt bloggande och jag vill inte göra det även om det kanske verkar som det. 
Så jag tänker lite såhär, att ni kan kommentera något spännande som just du vill läsa om. Ni kan kika in HÄR och HÄR  och läsa lite om vad jag skrivit om tidigare och sen kan ni alltid kommentera om vad just du tycker jag ska skriva om :D 

Sååå vad säger ni? 
Är ni villiga att hjälpa mig? :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Fanni Purpleheart

Skulle vara roligt att läsa om klubbar! Hur det hela började, vilka klubbar du varit med i hur man håller i event m.m! Kanske en "serie" med blogginlägg som har med klubbar att göra!
Du kanske redan har gjort det men jag är en ganska ny läsare på denna fantastiskt bra blogg!❤️

2016-02-08 20:50:56
Esther Loudfield

Hej!

Jag har ett förslag på vad du skulle kunna göra för inlägg!
Du skulle kunna ha små mini tävlingar. Inget avancerat. Det kanske är typ, vilken dag kan man göra dagliga med Tyra på vingården?
Sen så priset behöver inte vara så stort. Det kan vara att man får kommentera sitt svar, sen så lottar du ut en vinnare av dom som är rätt. Sen så kan då själva priset vara att du skriver i ett eget inlägg att denna person har vunnit tävlingen.

Det är något som skulle vara roligt, tycker iallafall jag! xD
Hoppas det var till någon hjälp! :)

Svar: Hej Esther! Jag tackar för din kommentar och din tanke :D Detta är något jag ska fundera lite på och så får vi se vad som dyker upp i framtiden :D
silverknight.blogg.se

2016-02-09 07:23:36
URL: http://estherloudfield.blogg.se
Ambra Bunnysmith

Du kan skriva om mig. ;)

Svar: Det skulle du allt vilja va bubben <3
silverknight.blogg.se

2016-02-09 12:34:53
Britney Dawnforce

Uppdrag och huvudstoryn!

Svar: Med tanke på att sso väldigt sällan släpper sånt tyvärr så blir det svårt att skriva om det haha :p
silverknight.blogg.se

2016-02-09 13:53:12
URL: http://Blogg.my-story.se
Ebba Youngland

Huuuhhuhmmhmhuhuhm......

Du kan ju skriva om dina konstiga vanor? Om du har några.. Men det är kul att se sånt cx
Dagens outfit? Om det blir för svårt kan man ju ta veckans outfit!
Skriv vilka hästar du vill ha som finns i spelet! :D

Kram! <3

2016-02-09 15:16:09
Vanessa Niqhtpaw

Skriv "historier" om alla dina hästar eller iaf några. Skriva en serie typ. De mest pinsammaste sakerna du gjort.

2016-02-09 20:58:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback