Gullig Outfit

Mitt under min runda med att samla Jorvik Shillings hittade jag denna söta spelare och hennes underbart söta outfit! Jag blev helt till mig och kollade med henne om det var okej att fotas och läggas upp här och det fick jag :3
Tack igen Olympia! 
Detta har söta Olympia och hennes Coolchild på sig 

Ryttare 
Hjälm -  Brun cowboyhatt
Tröja -  Blå Citytröja
Byxor -  Beigemönstrade ridbyxor
Vantar -  Svarta Hopphandskar
Skor - Tans Gamla Ridskor
 
Häst
Träns - Glänsande westernträns
Sadel -  Bergssätet
Filt -  Blå Proffsfilt
Benlindor - Bruna benlindor




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Silverfield

Det är så roligt när man får inspiration av andra spelare. Särskilt när man stöter på någon som har en sådär supersnygg outfit som man själv gärna skulle ta efter! :)

Svar: Ja men precis :D
silverknight.blogg.se

2016-02-26 00:34:01
URL: http://emeralden.blogg.se
Olympia Highforest

Åhh rodnar nu haha, tack fina du! <33

2016-04-02 20:47:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback