Level 18 :3

Dammade av mitt asiatiska konto häromdagen, nej natten. Det var typ dag på spelet så blir lite förvirrad där. 
Men sprang och gjorde lite uppdrag som jag hade fått samt plockade massa bär, vilket inte var det roligaste förrens jag fick mer uppdrag :D 

Så nu har det kontot hittat upp till level 18. Har dock en del ryktesfratktioner att bygga rykte med, så som fisket som iaf ger mig mer uppdrag. 

HIttade även bort till Ricky och gjorde hans uppdrag och var fett fin på hans lilla bana han byggt :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback