Sneaky Dragons - Vecka 6

Denna veckan har Sasha, Heli och Janni lekt med oss. Det har bjudits på kurragömma hela veckan :D Fett kul! :D
 
Måndagens event var jag inte med på då jag låg och sov. ( sov 18 timmar ehm fett skönt )
 
Tisdagens event var jag med på :D Hahah vi fick en genomgån på vart gränserna gick och sen var det dags att hitta bästa gömstället. Jag placerade mig bakom ett av husen i närheten av Ricky. Jag såg i chatten att flera blev tagna och sen när jag minst anade kom Sasha och hittade mig :( 
Jag hade även turen att vara i ett globalt område och inte Nemo mihihi :3 
Hoppas allt att hon fick lite nya brevvänner :D 

Onsdagens möte så planerades det medlemsveckan och sen körde vi en lek, ni vet den leken där någon säger en mening eller något ord och sen ska nästa person fortsätta? 
Ni får äran att ta del av dessa två vackra berättelser :3 
Berättelse 1: Det var en gång.. en fis som sa hej till en förfrusen skata som åt potatis och hoppade runt och kokade bär, men fisen ville fråga skatan om hur hon tänkte göra med fonderna och hur pengarna skulle sparas till midsommarfirandet i Azalea-skogen. Skatan svarade: jag har besök av en svartvit tiger, och min pimp åt en råtta. Klockan var fem och skatan ville och skatan dog av en eldsprutande en bajskorv som var.

Berättelse 2: Det var en gång.. en fylld blöja som kastades ut på heli R som luktade illa men gillade det. Hon kastade den över sig igen och blev hög på doften av blajjes unkna kalsonger. Förskräckt utbrast hon ”JAG ÄLSKAR BLAJJE”.

 
Torsdagens event kunde jag tyvärr inte medverka på då vi fick upp gäster. Men jag hoppades att dem som kunde vara med hade kul :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback