But why?

Jag har fått lite brev och även kommentarer utanför sso om att spelare för det första säger att dem varit med i Sneaky Dragons och deras namn känner jag inte igen alls = Nej den spelaren har inte varit med i Sneaky Dragons och för det andra att personer låtsas vara jag på andra sociala sidor. Asså whut?
Man tjänar inget positivt på att låtsas vara mig + att det är olagligt att låtsas vara en helt annnan person på internet. 
Ja personer som gör detta får min uppmärksamhet, vilket dem vill ha men det är inte den bra uppmärksamheten. 
 
Vem du nu än är eller vilka, Lägg bara ner och var DIG själv på internet och håll dig till sanningen. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback