Julsaker jag fått

Har sparat allt jag fått av tomten denna gången mest för att verkligen se vad man får och hur många grejer man får som är samma. Jag kommer även att skicka in detta till supporten och se vad jag får för svar, om jag får svar vill också säga. 
Jag har gjort juldagliga nästintill varje dag så har haft en hel den önskningar att lämna in. 
 
RYTTAREN 
Vita tumvantar med rött hjärta - 5
Vita tumvantar, lila hjärta - 8
Gröna tumvantar, gult hjärta - 3 
Tomteluva - 6
Tomterocken - 4
Tomtemask - 5
Grön Stadskjol - 7 
Röd Vintertrenchcoat - 6 
Gula Stjärnhandskar - 4
Blå stjärnhandskar - 1
Grön Vintermössa - 4
Gul Vintermössa - 3
Blå Vintermössa - 3
Gröna Boots - 2
Vita boots - 3
Polkagrisglasögon - 6 
Röda stora runda glasögon - 2 
Monokel - 3
Polkagris glasögon, smala - 6 
Röda vinterbyxor -  3
Blåa vinterbyxor - 4
Gula Vinterbyxor - 4
Röd vintertröja - 3
Blå jockeytröja - 5
Röd Ryttarhjälm - 1
Grön klassisk kavaj - 4 
Mörk turkosa ryttarhandskar - 4 
Rosa ballerina skor - 8
Grön juniorkeps - 5
Gröna terrängboots - 1 
Blå Stickad bommulströja - 4 
Blå skördebyxor - 4
 

 HÄSTEN
Lila äventyrsträns - 8
Lila äventyrssadel - 2
Lila äventyrsfilt - 5
Lila standardträns - 3 
Julmistel - 5
Blå man rosett - 5 
Röd man rosett - 3
Julsadel - 4
Grön man rosett - 2 
Rosa blått träns - 5
Pepparkaksträns - 5
Polka träns - 3
Lila snöflingssadel - 4 
Vit röd polka sadel -  2
Röd Vintersadel - 2
Grönsvarta Benlindor - 1
 
Och självklart en hel del äpplen, morötter och apelsiner...




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback