Sneaky Dragons - Vecka 1

Hej hopp! 
Vi är tillbaka och gud vad jag har saknat eventen. Helt sjukt hur tomt det har varit på dagarna utan drakarna och jag är så glad över att vi har börjat igen! :'D 

Måndagen var det dags för det årliga fyspasset med Nemo i spetsen och pixelfettet skulle trimmas bort. Jag medverkade ej på eventet så har tyvärr inget att skriva om här. Ehm haha jag tror det gick bra för dem? 
 
Tisdagen körde Karin ett sent event med oss i Hollow Woods skogen. 
Vi skulle ha med oss två olika outfits och även två olika masker. Vi samlades vid Steve som tomtar och där vi fick en del info. Vi red sen vidare till huset i Hollow Woods som sagt och fick massor med info om kvällens event här. Vi skulle springa för livet och försöka undvika döden. Dog vi var vi ute ur leken och det var lite skrämmande men jag klarade mig rätt så bra i första ronden tyckte jag själv. Sen skulle jag ut på jakt och blev mördad hahah 
Vi körde lite omgångar innan vi tackade för oss och kramades :3 

Onsdagens möte var jag inte med på då jag råkade somna i soffan haha ehm men Annie och Janni skötte mötet galant och ja, det var årets första möte så inte så värst mycket att ta upp. ^^
 
Torsdagens event höll jag och Nemo i. Simpelt levlingsevent då det kom vackra färger med islänningar på onsdagens uppdatering. 
Lite roligt då att alla förutom Sofie dök upp på islandshäst haha :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback