Sneaky Dragons - Vecka 3

Denna veckan har våra kära medlemmar fått stå för eventen och det är alltid lika kul.

Måndagens event skulle Sasha ha höllt i men tyvärr dök det inte upp tillräckligt med folk så hon hittade på något annat istället. Jag var inte med då jag hade fått för mig att det var söndag... Bra där Sture !
 
Tisdagens event var jag med på och även en hel del av folket i klubben. 
Nerd Off hette eventet. Vi skulle klä ut oss till en fiktiv karaktär från ex bok eller film.
Jag fick blackout när jag skulle försöka komma på något att klä mig till så jag valde Kalle Anka haha
Men några minuter innan eventet kom jag på att vem jag hade kunnat klä ut mig till, men tragiskt nog fick jag inte byta. 
Vi fick visa upp oss och sen skulle vi försöka komma på från vilken film,bok eller serie som ett visst citat kom ifrån och jag är sämst på sånt så jag kammade hem 0 poäng :D 
 
Onsdagen var det möte och så bjöd vi även in nya medlemmar till klubben. Varmt välkomna! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback