Sneaky Dragons - Vecka 4 - Preggovecka!

Denna vecka har vi gått och blivit gravida, haft kravings och även förlöst vårt barn. Fett intressant och en sjukt rolig vecka :3 

Måndagen började med att vi fick ledtrådar till våra nya killar och vissa var lätta medans andra var sjukt svåra. Om jag som verkligen inte gillar skattjakts liknande event blev inte så värst glad men jag överlevde och var sjukt stressad irl efteråt. Men men, man gör allt för att vara med på event. Jag klädde mig i rosa för att förhoppningsvis tjäna lite poäng på kläderna men fick inte någon kommentar alls :/ 

Vi fick totalt träffa 6 herrar och jag valde sista herren för det var han jag kom ihåg, Jupiter Peaceflower. Tror ja han hette.

Tisdagens event bestod av mer ledtrådar men till denna gånger olika kravings som gravida får tydligen. 
Dock fick endast dem 3 första personerna på plats poäng och det kändes många gånger som om jag kom på 4e plats jämt haha. 

Onsdag var det sammankomst och även här bjöd vi in två nya medlemmar, Jasmine och Sophia. Tyvärr kunde jag inte vara på plats. Men jag kom in senare på kvällen och fick hälsa lite snabbt på Jasmine iaf :) 

 

Torsdag var det dags för förlossning. Kunde tyvärr ej medverka här så jag antar att jag är förevigt gravid, om jag inte kan boka en privat förlossning med Natta och Nina.. 

 Fredagen fick jag inbokat en privat förlossning med Natta och det gick fort och sjukt bra! :D 
Jag puschade på bra och plopp sare och sen var Ragnar ute! 
Jag blev även en bra mamma så jag får behålla mitt barn! :D 

Söndag är idag och då senare ikväll blir det födelsedagskalas för drakbebis, Nina även för Jasmine som fyller år! Så bilder på detta kommer ni få under veckan :) 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback