Trallala

Det är dags för en liten uppdate igen ang Frågevideon! :D 
Jag jobbar så mycket jag bara kan för att få det fint och snyggt och bra och även upptäckt att jag säger " asså och ehm " väldigt mycket. Försöker klippa bort det mesta av dem så det inte ska bli så uttjatat ehehe. 

Sen även det att det tar längre tid ju mer frågor jag får och jag jobbar som sagt för fullt med den och tänker att den 15 Januari så är det stopp med att skicka in frågor. Änså länge har jag klippt ihop drygt 2 minuter färdigt annars är allt utspritt och nästan färdig klippt.. ehehe. Jag jobbar på bra jag. Mjaråå 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback